Monday 2 January 2012

dalam ingatan

tetibe aku teringat tentang si die...si die yang pernah bertakhta dalam hati aku suatu masa dahulu...
si die yang telah menghadiahkan aku sejuta kelukaan dalam hidup aku...
si die yang telah menghilangkan kepercayaan parenz aku pada aku...
dan si die yang telah menganugerahkan sesuatu yang terpenting dalam hidup aku...
yup aku masih sendiri kerana si die...
even die sangat bahagia dengan kehidupan die skang...
even kebahagian yang die alami berpunca daripada penderitaan aku...
aku tetap ingatkan die...malah aku xpenah putus berdoa untuk si die...
tapi...aku bila aku dapat tau ape yang die telah wat...
aku rasa macam nak nangis...macam doa aku untuk si die tidak berguna je...
tapi aku xkan berhenti untuk mendoakan si die supaya kembali ke pangkal jalan...
Insyaallah...

*hanya doa yang dapat aku utuskan untuk kamu...

No comments:

Post a Comment