Wednesday 11 January 2012

men VS women

ari nie aku nak merungkaikan pemerhatian aku selama beberape tahun nie...
hahaha (ayat xleh blah)
korang perasaan tak yang lelaki nie senang je cari pengganti...
baru beberape ari break da jumpe awek baru...
sangat2 advanced kot...
and women lak...
take time to forget and to find new boyfie...
well its damn true my dear...
aku dah wat survey kat kawan2 aku kot...
sebab tue aku berani mengeluarkan fakta2 nie...
kalau korang xcaye wat la survey sendiri k...

*gurl xyah la nak couple2 sangat...bile saat da tibe de la sumone for you all...like me...im just waiting my prince charming...hahaha...=)

2 comments:

  1. kita ni jgn kapel sbb tgk ramai mbe kapel. just wait till the right time comes. semoga jumpe prince charming awak :)

    ReplyDelete
  2. tol 2 cik bella...
    lambat ag ase nye prince charming sy nk dtg...
    same goes 2 u my dear... =)

    ReplyDelete