Monday 2 January 2012

finally

hepi new year peeps...
walaupun aku da wish masa entri yang lalu...
aku tetap nak wish lagi...huhuhu
tahun baru nie aku nak wat 1001 perubahan...
yang pasti perubahan yang akan mendekatkan aku dengan si DIA...Sang Penciptaku...
itulah azam aku di tahun baru nie...simple je kan...
and now back to the title...nape tajuk entri kali nie finally...
sebab aku da wat satu keputusan...
aku xkan menerima Mr. Guitar dalam hidup aku...
kalau kitorang ada jodoh...bia jodoh tue datang melalui ikatan yang sah...
siyesly...zina hati tue la yang paling aku takut...
sebab ia sukar di kawal...lagipun die macam x siyes ngan aku...
so aku amik keputusan xkan contact ngan die lagi...
hotstuff macam die mana layak ngan aku yang oldstuff nie...
dan aku amat gembira ngan keputusan aku nie...
malah aku rasa sangat tenang...xperlu lagi fikir sal die...
heaven tol...skang masa tok aku tumpukan pada life aku...
yeahhh...!!!

*walaupun aku xde boyfie tapi aku de bestfrenz yang sentiasa berada di sisi aku...=)

No comments:

Post a Comment