Thursday 8 December 2011

aku dan mereka

aku : sorang pompuan yang sangat sederhana dari segala segi.
mereka dok kata : asal ko makin gemok nie.?


aku : sorang pompuan yang biasa tetapi mempunyai kecomelan yang sangat luar biasa.
mereka dok kata : jangan nak perasan leh x.


aku : pompuan yang x pandai bercinta dan x pandai jaga pakwe.
mereka dok kata : ko nie garang sangat dengan pakwe ko tu.


aku : sorang pompuan yang x pernah memilih paras rupa.
mereka dok kata : asal pakwe ko tu 'hensem' sangat.


aku : sorang pompuan yang suke masak.
mereka dok kata : nape ko masak macam tu.?


aku : pompuan yang di katekan hipokrit bile aku berlaku jujur.
mereka dok kata : ko nie sembang je lebih.


aku : pompuan yang sangat pemalu bila di hadapan kaum bukan sejenis.
mereka dok kata : asal ko nak memalu nie.? gedik je lebih.


*kesimpulan susah nak puaskan ati orang..de je yang dorang xpuas ati ngan kite...hmm

No comments:

Post a Comment