Tuesday 29 November 2011

benda yang mesti ada sebelum tido....

helo3...jangan la tido lagi...awal lagi kot...jam di lappy ku baru menunjukkan pukul 1.18 a.m...malam masih muda babe...huhuhu...pe salahnye menjadi burung antu sekali sekala...hahaha...
di awal pagi yang sungguh dingin nie...aku nak berkongsi sumthing la tentang diri aku...benda yang mesti ada kat sebelah aku bile aku nak tido iaitu...


  1. stoking...aku memang xleh tido lau xpakai stoking...tapi kadang2 tu terpaksa tido tanpa stoking sebab aku malas nak cari...(sebab bilik bersepah sebenarnya)...aku pakai stoking nie sebab aku takut sumthing akan isap darah aku time tido...(sangat2 mudah terpengaruh)...huhuhu
  2. handphone...paling penting aku ase...sebab aku nie jenis yang suke sangat membelek2 sume gambo2 dalam handphone aku sebelum tido...kirenye...aku akan teringat la sweet moment kalo tengok gambo2 tu...konon2nye la...
  3. tuala kecik/handychief...aku nie jenis lau menguap akan mengeluarkan air mata yang banyak...macam nangis pun de gak...haahaha...lagi satu fungsinya adalah untuk mengelap bermacam2 air..paham2 sendiri la...hahahaha
  4. bantal busuk...terpaling penting bagi aku...kalo xde bantal busuk aku nie...memang aku xleh tido...sebab bau nye la yang membuat aku tertido...hohoho
aku ase cukup la entri kali nie ye...sebenarnya banyak lagi...tapi takut korang bosan lak bile bace nye...okey la...aku nak g melayan kawan2 aku dalam fesbuk...bub bai...=)


No comments:

Post a Comment