Tuesday 29 November 2011

untung la...

hype3...pe khabar ari nie...sihat x...??? aku alhamdulillah sihat je...lagi2 dalam keadaan cuaca skang yang sangat la sejuk...lagi masyuk...hahahaha...asyik ujan je sejak kebelakangan nie...memang tersangat la best...tido petang pun ase sejuk je...cool...=)


untuk entri ari nie de kene mengena ngan budak2 zaman skang...korang perasan x yang budak2 zaman skang nie sangat la beruntung...yela zaman maklumat di hujung jari la kata kan...memang sangat2 beruntung la...pe yang dorang nak sume dapat...baru darjah 6 da de handphone bagai....tu x masuk lagi ngan iphone,ipad,laptop n sume2 barang2 yang sangat branded...jeles tol aku ngan dorang...


aku pun mase form 3 baru gune handphone...tu pun aku beli senyap2...guna duit raya aku...hehehehe...laptop aku nie pun aku pat mase aku sem 1...tu pun selepas berlakunye sesi pujuk memujuk, rayu merayu dan majuk merajuk...hahahaha...walaupun skang nie shiba aku agak uzur...(da 4 tahun usia shiba aku)...tapi aku tetap x sampai ati nak tukar baru...(padahal xde duit nak tukar baru)...huhuhu


ape2 pun budak2 zaman skang sangat la beruntung sebab dorang da dapat sume teknologi yang sangat canggih n pe yang dorang nak sume dapat...siyesly aku sangat cemburu ngan mereka...(merujuk kepada adik2 ku juga)...okey la...da masuk maghrib nie...aku nak solat dulu k...tata...=)

No comments:

Post a Comment