Monday 28 November 2011

bosan...

hai3...apa macam ari nie...ada baik...??huhuhu...aku baik je...sakit gigi aku pun da ok...alhamdulillah...syukur kepada Allah...cuma kat muka aku nie je ada bape2 butir jerawat yang masih menyinggah...suka benor singgah kat muka aku agak nya...hahaha


ari nie genaplah sebulan aku melepak di uma...kenapa sebulan...kenapa x 7 bulan...sebab lagi 6 bulan tu aku berada di korea...mempelajari dan meningkatkan amalan aku..cewahh...sangat2 la poyo kan...aktiviti aku selama sebulan nie hanyalah makan,tido,online...tu la keje yang aku wat setiap ari...lau de duit lebih cikit...aku akan window shopping...n lau aku window shopping je...bermakna aku akan mengetuk kawan baek aku untuk belanja lunch aku...cian kat die..hehehehe


rancangan aku nak start cari keje awal bulan 12...tapi tibe2 je penyakit kemalasan nie datang menyerang aku...so plan aku tu terpaksalah di anjakkan...agi pun kawan aku tu de kursus...n dalam pertengahan bulan 12 t aku akan turun ke KL untuk berjumpa buah ati aku...not pakwe ok...hehehehe


ok la...sampai sini je lah entri ari nie k...aku nak g mencekik jap nie...can cin cau...=)

No comments:

Post a Comment